söndag 3 april 2016

Lite nyheter

Hej och hallå alla som läser på bloggen! Det är Hanna som skriver.
Jag ville bara skriva lite information på bloggen.
Vi börjar väl med att Helen vår matte och NO lärare och klassföreståndare ska sluta på Hallsta skola. Många av er visste säkert redan denna tråkiga nyhet. :(
Hon slutar tisdagen den 12:e april och då får vi en ny lärare som hette Sofie Sjöström (jag tror att hon heter så). 

Vi har nu bokat en resa till Klotenlägret i Lindesberg. Det ska bli Jättekul!!!
vi åker 6-7 juni tror jag. Jag personligen tycker att det ska bli jättekul att få umgås med klassen utanför skolan. 

Ja det var väl inte mycket mer som jag ville berätta så sköt om er!

Mvh Hanna

1 kommentar:

  1. Ville också skriva att jag gärna skulle vilja att fler i klassen skriver på bloggen. jag vet att man glömmer bort eller att man inte vill eller kan men det vore jättekul om den här bloggen fick lite mer roliga inlägg.

    SvaraRadera